Disclaimer: Produsul folosit pentru testare nu reprezintă neapărat o generalizare a modelului respectiv. Există posibilitatea ca unele produse testate să aibă mici probleme de fabricaţie, sau chiar să fie cazuri unice. Totuşi, toate părerile şi rezultatele testelor ar trebui luate în considerare. Recomandăm citirea mai multor review-uri înainte de a lua o decizie de cumpărare.

Despre DreamColor for TV am mai scris în trecut. Acest articol a fost rescris, structurându-se mult mai bine informatiile despre experiența noastră cu primul produs comandat de pe site dar și experiența cu suportul Allview. Recenzia propriu-zisă a fost mutată și rescrisă și ea la rândul ei, ținând cont de ambele produse avute în teste pe parcursul a celor 2-3 luni. Produsele testate se comportă total diferit, și recomandăm să citiți și partea a doua a seriei, pentru a vă face o idee mai bună despre acest ambilight.

Ce s-a întâmplat?

Pentru cei care nu ne-au urmărit, am comandat acum câteva luni de pe site-ul Allview un produs DreamColor for TV. După ce l-am primit, am constatat următoarele lucruri:

  • Brandul sub care este comercializat este de fapt iHoment – lipsește această informație de pe site, iar pozele din pagina produsului nu reflectă neapărat realitatea.
  • adhesive clips lipsesc din cutie, deși sunt prezentate în poze. La ambele produse folosite a trebuit să aplicăm o bandă adezivă pentru a le fixa, ele dezlipindu-se foarte ușor de pe spatelele televizorului.
  • este recomandat pentru TV-uri ce au diagonala între 40″(inch) și 55″. Informație care din nou nu este prezentă pe site. Nu este o bandă universală.
  • deși am urmat instrucțiunile din manual pentru a lipi banda adezivă, aceasta trebuia pusă de fapt invers. Deja o lipisem, noroc că adezivul nu era de o calitate superioară și avea nevoie oricum de ajutor pentru a sta lipit.
  • stickerele folosite pentru calibrare au lăsat urme pe display-ul TV-ului, iar două dintre ele nu stăteau lipite, căzând chiar în timpul calibrării. Da, a trebuit să refacem calibrarea de mai multe ori, până am nimerit un moment în care chiar au stat lipite.
  • Ca și aplicație am instalat iHomentLight. Ni s-a recomandat să instalăm noua aplicație, Govee Home, dar nu am reușit să facem setupul din aplicația adusa la zi, așa că am continuat să o folosim pe cea veche.
  • probleme la update, pentru care am creat o secțiune separată mai jos
  • probleme la suport, pentru care am creat o secțiune separată mai jos
  • 3 LED-uri raspundeau intr-un mod foarte random. Rămâneau aprinse pe o anumită culoare/stinse până în momentul în care le schimbam de pe Video Mode pe un alt mode, și reveneam din nou la acesta.

Probleme la update

Update-ul s-a făcut/ încercat să se facă din aplicația iHoment, căci după cum am menționat mai sus, nu am reușit să facem pair cu aplicația Govee Home.

Android

Pentru Android este puțin de spus, deoarece aici primeam eroare. Bineînțeles ca am făcut teste și de pe iOS, iar de aici a pornit un adevărat lanț de evenimente.

iOS

Update-ul din aplicația de iOS pare să fi stricat dispozitivul. Acesta se comportă din ce în ce mai rău. Tot ce am făcut după update şi comportamentul benzii din acest timp le găsiţi mai jos. Totul s-a întamplat pe parcursul a cel puţin o oră. Nu am mai calculat testele făcute a 2 a zi, încercând să ne dăm seama dacă merge „reparată”.

  1. Instalarea update-ului a avut loc cu succes
  2. DreamColor for TV se restartează
  3. Dispozitivul nu mai răspunde în mod video
  4. Deschidem aplicația de Android
  5. Schimbare moduri, să vedem dacă reacționează după update. Totul funcțional, mai puțin Video mode
  6. Poate s-a decalibrat. Relipim stickerele pentru calibrare, și pornim procesul.
  7. După 5 minute, calibrarea care ar trebui să dureze 60 secunde încă este în progress. LED-urile nu sunt nici roșii cum scrie în manual nici albastre cu un colț verde cum se întâmpla la noi în timpul acestui proces. Acestea sunt stinse.
  8. Procesul de calibrare nu se mai termină.
  9. Restartare aplicație de Android.
  10. Aplicația de Android nu se mai poate conecta prin bluetooth la dispozitiv.
  11. Aplicația de iOS, de aceasta dată se comportă identic cu cea de Android. Nu se poate conecta la ambilight
  12. Încercăm conectarea din aplicația Govee Home, pe ambele OS-uri. Ambele se comportă identic: dispozitivul este văzut în aplicație, după update, dar rămâne în state-ul „connecting”
  13. Restartăm DreamColor for TV.
  14. Acesta se aprinde și se comportă identic cu prima instalare. Pare că vrea să inceapă să se calibreze.
  15. LED-urile sunt stinse, îl mai lăsăm, poate e pornit procesul de calibrare.
  16. Realizăm că nu se întâmplă de fapt nimic. LED-ul de pe controller este încă aprins, deci avem tensiune în acesta.
  17. Restartăm din nou controller-ul. LED-urile nu se mai aprind absolut deloc.
  18. Dispozitivul nu mai răspunde.
  19. Din iHomentLight și Govee Home nu ne mai putem conecta la dispozitiv.

Probleme suport

A trecut ceva timp de când am început să luăm legătura cu suportul, tot procesul de retur a durat câteva săptămâni, și s-au întâmplat următoarele:

  • am deschis ticket pe supportlcd.allview.ro
  • după 24h am deschis un nou tichet pe ticket.allview.ro
  • după încă 24+h am început să sun la absolut toate numerele de telefon de pe site-ul acestora, și, spre surprinderea mea, s-au întâmplat următoarele (pe parcursul a mai multor zile)
    • suna, dar nu răspundea nimeni
    • intra direct robotul care mă anunța că nu sunt în orele de lucru, anunțându-mă că au program de luni până vineri până în ora 16. Am sunat doar în timpul săptămânii imediat cum ajungeam la birou, adică între orele 11 și 14.
    • nu au auzit de acest produs
    • nu știau despre ce vorbesc și chemau pe altcineva care ar fi trebuit să știe. Noua persoană mă punea să deschid un ticket pe site.
    • nu mai colaboreaza cu cei de la Allview, dar surprinzător, erau mai in temă decât ceilalți. Totusi, raspunsul lor a fost să deschid ticket și o să mi se răspundă în scurt timp.
  • În jurul datei de 27-28.06, când aproape renunțasem, primesc un telefon să trimit produsul înapoi către ei. Și-au cerut scuze, că e un defect de fabrică, și că voi primi un alt produs abia după 11 zile.
  • Coletul a fost ridicat cu o zi după ce era programat.
  • A fost o situatie destul de ciudată la un moment dat, le trimisesem o întrebare legată de retur, și sunt sunat după 4 zile, la 30 minute dupa ce primisem un mail de la ei, în care eram informat pe un ton destul de agresiv că mi-a fost trimis deja un email, și că nu l-am văzut, dar produsul a fost pus la curier.

Pe 16 iulie am primit ultimul email de la ei, în care eram informat că produsul va pleca prin curier către mine. În discuția inițială trebuia să ajungă produsul la mine după 11 zile, adica pe data de 08 iulie.

Am evitat să scriu recenzia la acest produs, deoarece este un subiect destul de sensibil, neștiind exact dacă produsul va mai funcționa după o lună de zile. Totuși, puteti citi review-ul dreamcolor for tv, în care am ținut cont de ambele produse, și să trageți ce concluzie doriți.